15 Julai 2009

Inilah rumahku... syurgaku...



Sesuai dengan tajuk blog aku ni maka dengan bangganya aku paparkan rumahku syurgaku untuk semua.weh...lawa ape! hehehe...isi bakul lagi...lalala...
Biasala...berek goment,mesti x sebesau rumah sendiri,kan? Buat masa ni aku selesa duduk kat berek goment...rumah sendiri coming soon la duduknya...walaupun aku dah beli rumah since 2005.
Tapi korang setuju x, walaupun goment punya,bila kita duduk tu kena la buat macam harta sendiri...jadi,aku dengan berhemahnye buat la deko sendiri.cantik siottt!!!
Tu...nmpk x langsir ngan bantal kecik tu...hmmmmmmmmm...aku jahit sendiri..lalala.Alas meja (runner) tu aku beli, x sempat nak kait, tpi senang cite la, aku x reti nak kait!!!heheh
Tpt letak biskut tu aku buat design sdri...Untuk cantikkn die aku kuar belanja sikit tapi xde la sampai puluh ringgit...8 hinggit je!
well...ari ni terajin pulak nak menaip jadi aku uploadkn sekali gambar ni.
babai then...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan