25 November 2008

Perkara yang paling aku rindu...msa kecil dan zaman remaja...mcm best giler je time tu...hari2 hidup ni hepi je,without problem.AKU BUDAK NAKAL...selalu kena marah sebab buat benda yang mak larang...kdg2 tu aku rajin ponteng sekolah tanpa sebab.Nyorok bawah katil sampai satu ari mak aku jumpa dan aku kena sesah!hehehe...bila kumpul adik beradik,mak cite balik...aku sengih je.Hubby aku mulanye terkejut beruk, tapi aku buat muka seposen je...
Rindula...dulu2 boleh gak pegi mancing ngan teman baik...ENDU. Dah kawin pun aku still pegi mancing ngan hubby tapi BESTnye lain...
Masa dulu makan buah boleh main NGAP macam tu je...tapi bila dah ada anak,aku ajar anak mkn buah yang mesti kena kopek,kena potong!hehehe...
Dulu2 nak kuar rmh aku pakai selipar jepun je,rasanya tu selipar paling mahal n cantik dipakai oleh org selasak aku.Dua ari lps tu aku mesti kena mrh sbb selipar putus.uwaa..kah..kah...
zaman aku dulu, cuma fikir sekolah je (itu pun monteng byk kali).Balik rumah ,makan.Petang kuar main,sebelum maghrib dh kena balik.mlm ngaji,balik buat keje sekolah dan tido.
Bila dah keje,banyak plk rasanye masalah...x terlayan...
AGAKNYA,MCM NI RASA MAK AKU NAK MELAYAN ANAK2 DIA YANG 1001 RAGAM KUT...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan