07 Oktober 2009

Sepanjang hari raya...

Aktiviti sepanjang raye kat kpg..

semut ni kt laman rumah...rasanya menggigit kut sebab time muhd ridwan pegang,nak tangkap tu dia ada menjerit adui...hah...kan dh kena semut api.
aku rasa ni belalang kut...x pun kupu2.my son tangkap gambar ni masa aku berhenti kt bas stop on the way pegi pasoh...si adik muntah sebab jalan bengkang bengkok...mabuk.

ini lipan bara yg merayap kt kebun bunga adik ipar aku...malam raya.My hubby tangkap dan taruk dalam balang biskut untuk anak2 tengok.




Aku pun x perasan yang anak2 aku ni duduk kt tgh2 bandar sampai bila balik kt kpg habis semut,serangga yg ntah ape2 di beleknye...
Balik raya kt kpg bleh pungut semut lagi...dh jd bahan ketawa sedara kt kpg...

satu part yg aku x boleh lupa bila lipan bara tu digelarnye 'alien'.Sah2 budak bandar...Mak mentua aku ketawa tengok cucu2 yg 'jakun'..heheh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan