18 Ogos 2009

hAri yG fEd- Up

Kalau ikutkan ati...nak je rasanya aku tinggalkan pej ni...biar x ber'orang'... haaaa! baru padan muka!kekadang aku fed up dgn kerenah org sekeliling...too much! everyday got a problem.Mcm la aku ni xde problem nak seattle...
pasai apa la time dia diaorg, aku boleh senyum and think its never mind tp bila sampai turn aku yang bermslh...peh!mengata tu ini...nk tinggal pej skjp pun bising mengumpat.
why!!!!!
sometime...aku buat mcm xde ape yg berlaku tapi ati aku sakit jgk...nasib baik la tuhan tu bagi aku ni jenis yang penyabar...hmmmmmmmm
so, ari ni aku sorang2 kt pej.busy tu x tapi sakit jiwa jgk bila member selalu ada hal yg x seattle...member yg kena pinjam buat keje lain...then ngadap komputer la aku jawabnye.
tadi dah nak demam...teringat kt hubby kata, aku ni super women.hahaha! super wuper women kot. korang x tau,aku ni dh nak meletop dh tapi mantain cool lagi.45 minute to go! go back laaaaaaa...
bye then...nti kn bebelanku yg seterusnyeeee...ngeh! ngeh! ngeh!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan