22 Februari 2011

Menghilang Dan Muncul Semula...

Hermmmm...kadang2 ade sesuatu bende yang boleh buat kite lupa...mcm aku ni, bila dh ade FB, lupa lak nk buat n3 kt blog.padahal itu la hobiku dulu2...
Tp start ari ni aku nk bmanja ngn blog ku yang dh lama menyepi ni...
Hidup x selalu ceria, x selalu sedih, x selalu gembira tp aku bersyukur sbb sehingga saat ini, Allah bagi kau peluang dlm semua perkara...Tahun mmg betukar ganti, kawan2 mmg datang dan pergi tp "kenangan" tu mahal...sampai bila2 xleh ditukar ganti.
Ade kenangan yang kite boleh kongsi, ade kenangan yg kite kena simpan sendiri...makin lama hidup, makin pelik2 kenangan ni kn? Tp aku syg sgt ngn semua kenangan hidup...x boleh nk putar balik masa tp sekurang2nya bila teringat sesuatu kenangan, aku boleh senyum sendiri....
so, adios! nti ade masa aku masukkn n3 yg menarik yang lain....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan